depressionenssida

Alla inlägg den 17 augusti 2018

Av depressionenssida - 17 augusti 2018 17:00

Det har varit så fruktansvärt jobbigt den senaste tiden. Obeskrivligt jobbigt.
Mitt humör har gått mellan svin ledsen till svin arg. Jag har vela dö extra mycket än normalt. Trodde en sväng att jag verkligen var redo (min plan innebär att jag behöver min bil) så jag körde hem fort och parkerade den.
Jag har skadat mig själv extra mycket så jag även behövt stygn.

Allt har varit riktigt jävla jobbigt.

Men idag hade jag tatueringstid.
Jag ÄLSKAR tatueringar och har nu 18st på 3år.

Så lite glädje i denna hemska tid.

Av depressionenssida - 17 augusti 2018 01:25

Hatar verkligen när man se en person man verkligen bryr sig om, inte bryr sig om en själv och så ser man hur personen verkligen bryr sig om någon annan.

Like i know i suck- men det får mig att bara avinstallera allt, bara försvinna från all socialmedia för ingen skulle bry sig.
Men samtidigt vill jag ha kvar det för att kunna lätta på alla mina tankar och känslor.

Just i denna stund, vill jag bara slå sönder saker, skrika, gråta och försvinna.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


21 år.
.
Depression ca 9år.
.
Ångest, socialfobi.
.
Varit inlagd på psyk 2ggr.
.
Gått i terapi 1år, går nu hos en kontaktperson på psyk.
.
Antidepressiva mediciner, bipolär medicin både typ 1 och 2. Sömn medicin.
.
Självskadebeteende i ca 4år,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards