depressionenssida

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2018

Ingen energi

Av depressionenssida - 19 augusti 2018 14:25

9/10 dagar vill jag inte kliva upp från sängen. Finns ingen vilja, ingen ork. Det som får mig upp är det faktum att ligger jag kvar får jag brutal huvudvärk. Så jag måste helt enkelt kliva upp även om det är psykiskt ansträngande. Idag vill jag verkligen inte.
Jag känner redan huvudvärken komma men jag vill.verkligen.inte

Det finns liksom ingen mening? Mår illa av att bara tänka på att leva. Usch.

Så här ligger jag fortfarande. Man kan nästan inte tro att jag är 21år och emo/punk/scene/goth (ja jag är lite av varje) om man kollar på hur mitt rum ser ut.

Japp, jag har en sänghimmel med ljusslingor hängande i den.

Älskar faktiskt ljusslingor, och så lite 'fint' med drakar och fjärilar.

*Dålig bild* har lite positiva ord folk har skrivit om mig och till mig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

..

Av depressionenssida - 8 september 2018 03:57

"Sluta vara så överdramatisk, du är inte ens självmordsbenägen. Du sabbar bara för dom som faktiskt är det." Det var en kommentar jag fick av en okänd människa när jag berättade att jag ville dö. Så var det folk som sa att jag skulle testa droger...

Av depressionenssida - 24 augusti 2018 19:49


När jag inte är super nere och fullständigt självmordsbenägen och jag inte sitter med rakbladet i handen, händer det ibland att jag har lite energi och att jag faktiskt känner mig kreativ så älskar jag att pyssla/rita/fota/skriva/göra mina egna saker...

Av depressionenssida - 21 augusti 2018 15:59


Jag är så jävla slut. Sjuk jävel på instagram (min privata) som börja betee sig som ett riktigt svin vilket resulterade i att jag blockade honom. Jääävlar vilken shitstorm som vänte mig. Tog ca 5min så regnade anmälningarna in, hela min instagram fuc...

Av depressionenssida - 20 augusti 2018 14:03


Jag brukade spara alla mina selfharm bilder på min mobil men det blev för "farligt" då min mamma använder min mobil rätt ofta av olika anledningar. (inte för att snoka på mig men mest för att snoka på andra via min facebook, eller ringa samtal om hen...

Av depressionenssida - 19 augusti 2018 19:34


Jag... vet inte. Mina känslor har verkligen gått upp och ner och in och ut. När någonting hemskt händer och man känner hur hela ens kropp skriker i smärta. Så ser man hur människor som inte är inblandad fortsätter med sin dag som att ingenting ha...

Presentation


21 år.
.
Depression ca 9år.
.
Ångest, socialfobi.
.
Varit inlagd på psyk 2ggr.
.
Gått i terapi 1år, går nu hos en kontaktperson på psyk.
.
Antidepressiva mediciner, bipolär medicin både typ 1 och 2. Sömn medicin.
.
Självskadebeteende i ca 4år,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards