depressionenssida

Alla inlägg den 20 augusti 2018

Av depressionenssida - 20 augusti 2018 14:03

Jag brukade spara alla mina selfharm bilder på min mobil men det blev för "farligt" då min mamma använder min mobil rätt ofta av olika anledningar. (inte för att snoka på mig men mest för att snoka på andra via min facebook, eller ringa samtal om hennes mobil har slut på batteri OSV).

Men jag är alltid orolig att hon på något sätt ska råka hitta bilderna vilket inte skulle vara kul för mig. Så jag bestämde mig för att skapa en ny instagram som då skulle vara privat. Jag skrev in felaktig fakta i min bio, annan ålder och vart jag var ifrån (allt på engelska också) utifall hon skulle råka snubbla över den när hon kollar genom sin instagram. Så skulle hon självklart inte se något innehåll utom bio då den är privat.

Men så det är där jag samlar alla mina bilder nu, och även ventilerar. O som jag sa tidigare har jag behövt sy.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


21 år.
.
Depression ca 9år.
.
Ångest, socialfobi.
.
Varit inlagd på psyk 2ggr.
.
Gått i terapi 1år, går nu hos en kontaktperson på psyk.
.
Antidepressiva mediciner, bipolär medicin både typ 1 och 2. Sömn medicin.
.
Självskadebeteende i ca 4år,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards