depressionenssida

Alla inlägg den 21 augusti 2018

Av depressionenssida - 21 augusti 2018 15:59

Jag är så jävla slut. Sjuk jävel på instagram (min privata) som börja betee sig som ett riktigt svin vilket resulterade i att jag blockade honom. Jääävlar vilken shitstorm som vänte mig. Tog ca 5min så regnade anmälningarna in, hela min instagram fuckade upp. Report after report. Min sida blev stängd i ca en kvart, när jag väl fick tillbaka den hade jag meddelanden som väntade om vilken hora jag är, att jag är "lesbisk" (jag är pansexuell) men han använde det som en förolämpning. Mer anmälningar. Min sida blev stängd i ca 12h.

Efter det hade jag ytterligare ett medd. Denna gång från en som frågade vad som händer, att en snubbe i hans gruppchatt uppmanar alla att gå och anmäla min sida och att dom ska skicka vidare till folk att dom också ska gå och anmäla.

Den här personen som berätta det är en riktig ängel, han skrev till orginal personen och fick honom att lägga ner.

Förstå, över att jag blockade honom?? Jävla psychopat.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


21 år.
.
Depression ca 9år.
.
Ångest, socialfobi.
.
Varit inlagd på psyk 2ggr.
.
Gått i terapi 1år, går nu hos en kontaktperson på psyk.
.
Antidepressiva mediciner, bipolär medicin både typ 1 och 2. Sömn medicin.
.
Självskadebeteende i ca 4år,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards