depressionenssida

Alla inlägg den 10 augusti 2018

Av depressionenssida - 10 augusti 2018 20:00

När jag vaknar önskar jag att jag inte fanns. När jag går och lägger mig önskar jag att jag vore död. Jag tänker dagligen när jag ska ta modet till mig att faktiskt göra det. Vad jag ska skriva i mitt sista brev.

Jag har skrivit den 3 ggr redan men det kommer aldrig finnas ord nog bra att lämna efter sig lite mindre smärta. För jag vet att det finns folk som bryr sig.
Men jag har försökt så länge nu att leva för dom. Att ta en dag i taget för deras skull. Så länge.

Men om jag inte ens kan leva för dom, hur ska jag kunna leva för mig själv?

Jag är 21, men i mitt sinne och i min själv känns det som att jag är 91.

Jag är trött på livet. Det känns som att jag är klar. Det finns inget mer att erbjuda.

Jag tänker att jag ska inte leva att fylla 22. Jag ska inte leva 7månader till.

Jag vill dö.

Av depressionenssida - 10 augusti 2018 05:08

Call on me in my darkest hour
Now when love is all around me
I think heaven let you find me
If it matters to go
Call on me whenever you need me
Don't hold back, I never said it'd be easy
I can feel the wind is blowing
Blowing louder than before
But I never forget
Yes you know that I would never forget
I wanna turn back time and
Go back to the days
When there was no doubt in my mind
Baby do you believe me
Never said it'd be easy
Letting go of your heart
I wanna push rewind and
Go back to the days
When you were the best that I had
Baby do you believe me
Never said it'd be easy
Letting go of your heart
In my arms I can feel it comin'
Down this road, I'm always losing something
You're my California dreamin'
You're my ever-lasting love
Good old me, singing hallelujah
I find a way to make 'em pretty for ya'
I can feel the wind is changing
Changing faster than before
But I never forget
You should know that I would never forget
I wanna turn back time and
Go back to the days
When there was no doubt in my mind
Baby do you believe me
Never said it'd be easy
Letting go of your heart
I wanna push rewind and
Go back to the days
When you were the best that I had
Baby do you believe me
Never said it'd be easy
Letting go of your heart
Even though I tried
True days in your eyes
They don't ever lie
Hope I make it back in time
I know I'm asking for much
Oh, I can't deny
True days in your eyes
They don't ever lie
Hope I make it back in time
I know I'm asking for much
I know I'm asking for much
I wanna turn back time and
Go back to the days
When there was no doubt in my mind
Baby do you believe me
Never said it'd be easy
Letting go of your heart
I wanna push rewind and
Go back to the days
When you were the best that I had
Baby do you believe me
Never said it'd be easy
Letting go of you heart..

----------------------------------------------------
Hennes låt.
Låte spelas om och om igen medan tårarna rinner. När slutar det göra såhär ont?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


21 år.
.
Depression ca 9år.
.
Ångest, socialfobi.
.
Varit inlagd på psyk 2ggr.
.
Gått i terapi 1år, går nu hos en kontaktperson på psyk.
.
Antidepressiva mediciner, bipolär medicin både typ 1 och 2. Sömn medicin.
.
Självskadebeteende i ca 4år,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards